Kompilacja e2fsprogs w starszej wersji z cvs-a

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 27 Mar 2002, 21:47:54 CET

On Wednesday 27 March 2002 17:29, you wrote:
[...]
> U mnie się zbudowało, ale mam locale=all, możę to o to chodzi?
> Mam natomiast dodatkowe pytanie. Jak przekonać 'builder'
> to używania opcji '--target i586'?? Procesor jest i686
> a chciałbym zbudować binarkę dla i586.
Zmieniłem locale na all (export LC_ALL=all, locale wyświetla dla
wszystkiego "all"), ale nic to nie dało. Dalej się nie kompiluje. Nic to.

Pozdrawiam.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537