POMOCY!!! fsck mi sie wywraca (...) - nic sensownego nie pomaga...

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Mar 2002, 15:16:39 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Marcin Bukowiecki wrote:
[...]
> moze tak: tune2fs -e continue, ale nie wiem czy to coś da.
>
> Awentualnie odpal instalke pld, podmontuj partycje i chroot'uj się na nią.

Zrobiłem "na chama" to jest zwiększyłem licznik dopuszczalnych mountowań z
17 na 29.

Kompilacja kernela z obsługą dużej ilości pamięci (4GB)  nic nie dała.
Nadal dostaję, że fsck wykrzaczyło się z sygnałem 25. Zaczyna mnie to
powoli martwić. Jak jeszcze inaczej można to naprawić?

Póki co wziąłem starsze e2fsprogs (1.25), ktore dzięki Bogu na innym
kompie mi się uchowało, i dysk fsck-nąłem. Ale nie tędy droga, jak sądzę.

Tak na przyszłość - kiedy to zostanie naprawione, bo na razie nie daje się
spokojnie używać. A Alan pisał, że patch już jest... A może jednak
e2fsprogs w wersji 1.27 jeszcze do test-a cofnąć? Jakoś do mnie nie
przemawia argument, że na dystrybucyjnym 2.2.20 działa poprawnie.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537