Pierwszy list ze sparca ;) - kernel build

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Wto, 26 Mar 2002, 15:27:33 CET

> !. Odradzam sendmaila na rzecz posfixa :)
Wiem, miało byc mailera, wyszlo sendmaila :)

> 2. Podejrzewam, że gdyby zbudowanie kernela na sparca było
> jedynie kwestją danie "rpm --rebuild" to taki kernel dawno leżałby już
> na ftp.
Mam sparca64, wiec bedzie problemow nie mniej na pewno :))

> Mnie osobiście na sparc32 udało się zbudować 2.2.20-7.1 (żródła z cvs)
> mysiałem zakomentować chyba ze trzy patche w specu (m innymi właśnie od
ide,
> chyba jekąś od seriali) i w konfidgu od smp wywalić budowanie z crypto.
> Poza tym jeszcze w specy pamiętam, że robiłem linkowanie katalogów,
> bo na samym końcu (po 3 godz.) mu tych linków brakowało.
> Używam go teraz i nie narzekam (pod kilkoma względami lepszy od tego z rh)
> Jak chcesz to zapraszam na ftp://faraon.dhs.org/pub/pld-fresh/sparc

'make' sie wykonal, pewnie wywali sie 'make modules' :)
a w miedzyczasie wyciagne ten twoj kernel
Walcze z kompilacja własnego bo obsługa Creatora by sie przydała, całe X-y
zaczynają wtedy działać jakby lepiej :) (przy okazji - patent z
odziedziczeniem gdm przez mysz mi sie podobał)
W tej chwili X-y pracuja nie za szybko, ale jak sobie przypomne jak szaleja
w Solarisie ....
BTW: Na Creatorze wcale X nie zachowują się slowlarisowo

Pozdr
Michał

PS: Pewnie jeszcze coś dzisiaj napłodzę - Intelowcy nie bulwersujcie się za
bardzo :)
Pod biurkiem się jakoś nie pogryzły jeden z drugim, W2Kmachine z Sunem,
nawet grzecznie korzystaja z jednego monitora....