Pierwszy list ze sparca ;) - kernel build

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Wto, 26 Mar 2002, 17:41:51 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Michal Dwuznik wrote:

[..]
> Mam sparca64, wiec bedzie problemow nie mniej na pewno :))
[..]

Mam pod reka male, zgrabne sloneczko: sun4u, UltraAX-i2. Obecnie jest
instalnięty solek8, najnowszy. Starsze instalki sol8 nie mialy
wymaganych driverow :[ Nowy sprzet bywa jak widac problemem nawet
dla producenta... i nie tylko.
Czy komus udalo sie zainstalowac na netrze T1 200 jakakolwiek
dystrybucje lub mutacje dystrybucyjna Linuxa?
Chce zmierzac w kierunku postawienia PLD, ale po porazce z bsd
(brak driverow), czarno to widze...

Pozdrawiam
AS-Bo.