Kompilacja e2fsprogs w starszej wersji z cvs-a

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Mar 2002, 18:36:38 CET

Probuje skompilowac e2fsprogs w wersji 1.25-5 z CVS-a, ale po

~/rpm/SPECS/# ./builder -bb -r 1.83 e2fsprogs.spec

budowa wysypuje mi się przy zciąganiu e2compr-0.4.texinfo.gz. Zgrałem
brakujące archiwa z SOURCES, ale wtedy przy kompilacji wysypuje mi się na:

+ /usr/lib/rpm/find-lang.sh /tmp/e2fsprogs-1.25-root-root e2fsprogs
Error: international files not found !

Prawdopodobnie nie uda mi się tego tak skompilować. Dysponuję wersją 1.25-1
na i386 ale może ktoś ma jeszcze zachowaną binarkę 1.25-5 skompilowaną na
i586?

Czemu nie najnowsze? Ponieważ mi się wywraca, o czym pisałem już dzisiaj.
Pozdrawiam.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537