podnoszenie ppp0

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Śro, 27 Mar 2002, 00:11:29 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Radosław Kintzi wrote:

> Kiedyś użycie opcji demand z pppd powodowało, że po zerwaniu połączenia
> interfejs ppp0 pozostawał i jeżeli pppd wykrywał na nim ruch nawiązywał
> połączenie na nowo. Tak to było do kernel-2.2.20-9, a może -10, nie
> pamiętam.

proponuję zajrzeć do man'a pppd i sprawdzić opcje idle i persist.
lcp-echo i lcp-interval też by się przydało ustawić. jeśli potrzeba mogę
podesłać sprawdzony config (pppoe i dsl)

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]