scsi dysk + ide nagrywarka

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Śro, 27 Mar 2002, 00:13:08 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Maciej Arciuch wrote:

> Nie wiem czy pomoge, ale sprawdz czy sie laduja moduly 'sr_mod', 'sg'. Dodaj
> sobie moze: 'alias scd0 sr_mod' do modules.conf.

dokładnie jest opisane w cd-writing howto. Proponuję zacząć sprawdzanie
czy sprzęt jest obsługiwany przez kernel ;)

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]