podnoszenie ppp0

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Śro, 27 Mar 2002, 14:44:39 CET

> Czy to znaczy, że działa Ci dial on demand?! Co do mana  i opcji idle
> i persist, to znam je na pamięć (ta druga jest implikowana przez demand,
> pierwsza określa czas bezczynności, po którym pppd rozłącza połączenie,
> pozostawiając ppp0 tak jak to opisałem).

Troszke OT, ale skoro temat sie nadarzyl - dial on demand dziala
bezproblemowo, z tym ze
z niewiadomych przyczyn, gdy zostanie wygenerowany ruch i zestawione
polaczenie,
IP na ktory bylo inicjowane polaczenie, jest nieosiagalny. Tzn. np. w IE
wpisujemy wp.pl,
naciskamy enter i slychac jak zestawia sie polaczenie. Przez caly czas tego
polaczenia,
wp.pl jest nieosiagalne. Nie pomaga reset cache'a w przegladarce... Nie
jestem pewny
czy to nie jest wina windowsow i jego resolvera... Polaczenie sie konczy,
wpisujemy np.
onet.pl - przez caly czas polaczenia nie mozna wejsc na onet...
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl