Laptop <PLD with pcmcia eth

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 28 Mar 2002, 10:31:46 CET

On Thu, 28 Mar 2002 07:43:35 +0100
"Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> wrote:

> Jeśli chcesz zainstalować PLD na laptopie, to najszybciej będzie:
> - wyjąć dysk z laptopa
> - podłączyć do PCta
> - zainstalować
> - włożyć dysk z powrotem
>
> Jeśli chcesz koniecznie przez PCMCIA to pisz na pld-installer.

Ja na swoim zrobiłem właśnie w powyższy sposób :-).

Mam pytanie z ciekawości - czy apm i pcmcia-cs muszą być specjalnie dla
jajka 2.4 kompilowane? bo te z 2.2. nie chodzą z 2.4

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter