Re: instalacja PLD-błąd

Michal Koziorowski michal w arizona-net.eu.org
Sob, 30 Mar 2002, 19:09:22 CET

> Wprawdzie jeszcze nie jestem użytkownikiem lecz chciałbym nim
> zostać. Walczę od miesiąca i ciągle dostaję komunikat, że brakuje
> jakichś pakietow rpm. Dzisiaj przerwał z komunikatem, że potrzebuje
> XFree86-font-Type1-is08859-2. Oczywiście, że takiego pakietu nie ma. A
> więc jak to zainstalować. Już ze dwa miesiące temu przeczytałem, że PLD
> jest wlaściwie gotowe do użycia.
> Pozdrawiam
>    Andrzej Kosmala

Co do instalacji to polecam instalowac na poczatku pakiety base lub devel
czy jak to tam sie nazywa bo pakiety czesto sie zmieniaja i nieraz
instalujac przez siec mozna wlasnie tak nieszczesliwie trafic ze akurat
pakiet sie zmienil i instalacja sie nie powiedzie. Co do zmieniania sie
pakietow nie bylo by lepiej gdyby zawsze zostawiac na ftp jedna poprzednia
wersje pakietu zeby takich sytuacji nie bylo wiecej???