Czesc

Michał Abramowicz abram w cs.net.pl
Czw, 28 Mar 2002, 13:31:20 CET

On Thu, 28 Feb 2002 13:22:04 +0000
ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> wrote:

> U mnie tak samo. Jak na razie uptime serwera 53 dni i żadnych problemów z
> ppp. No, może czasami nie działał w nocnych godzinach, ale to wina TPSA,
> bo ponowne podnoszenie ppp nic nie dawało. Może wrzucę do FAQ moją
> konfigurację, dodawałem tam coś znalezione gdzieś. :)

albo www.baseciq.org
sekcja sdi
/ciach/

A co zrobic by zapobiec zrywaniu pol/aczenia?                            Sa dwa sposoby - skrypt w crontabie pingujacy np najblizszy router tpsa - ta metoda zapobiegnie temu
gdy daemon pppd sobie nagle zdechnie z niewiadomych przyczyn. Druga metoda to odpowiednie parametry
pppd by podtrzymywal/ pol/aczenie za wszelka cene i je ponownie uruchamial/ gdy np. zostawnie zerwane
z przez TP S.A. (reset pól/ki od SDI, awaria zasilania samego terminala itp.). Zamiast :
pppd /dev/ttyS* 115200 modem defaultroute lock crtscts noauth user twój_login
piszemy:                                                                 pppd /dev/ttyS* 115200 modem defaultroute noauth crtscts lock persist maxfail 0 lcp-echo-interval 10 lcp-echo-failure 10 user twój_login

/ciach/

i to dziala zawsze ... sam to sprawdzilem ;-)

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz	abram at cs net pl
"zawsze coś chciałem tu mieć"