Ra

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 28 Mar 2002, 18:07:47 CET

On Thu, 28 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dzimi nie musi na to odpowiadać. Wystarczy że zajrzysz do brancha z 2.4 i
> porównasz to jak to jest zrobione w 2.2.

;)

> Jeszcze raz. Podejmuję decyzje o przeniesieniach na podstawie mniej czy
> bardziej jasnych pzresłąnek ale zawsze jakiś. Dokłądnie z takeihc ssamych
> powodów niektóre pakeity do dzisiaj nie opóściły /test. Gdybym cokolwiek
> robił tu machinalnie to /test zwykle świeciłby pustkami.

CIACH [........]

> [...]
> zgłaszał do niego jakiechkolwiek uwag. Brak sygnałów w takich przypadkach
> też niesie ważne informacje i to takei które mogą być pzresłankami do teg
> ożeby podejmować logiczne decyzje. To że żadna z tych decyzji nie jest
> podejmowana przy stuprocentowej pewności to chyab jest jasne. W dużej
> mierze w takiej sytuacji trafność takich decyzji zależna jest to od
> doświadcznia i obeznania z zasobami. W przupadku exima pakeit wyglądana
> aktyuwnie rozijany co juz samo w sobie jest dużym gwarantem tego że
> wszelkie aktualziacje można obić bez bardzo szczegółowego sprawdzania.

PANOWIE!
A od czego jest MOP ?
Sam niedawno do Pawła mailowałem, bo zainteresowało mnie to, jak iż można
by to wykożystać do opiniowania pakietów w /test.
Widzę to już po wypuszczeniu PLD-1.0, tak by pakiety z dists/ra/test były
opiniowane POZYTYWNIE bądź NEGATYWNIE.
Na tej podstawie albo pakiet wchodzi do updates (dla Ra) albo leży tak
długo w /test aż ktoś/coś/Ja go nie poprawię.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)