witam i pytam

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 29 Mar 2002, 16:31:17 CET

On Fri, Mar 29, 2002 at 02:55:09PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wystarczy mieć zainstalwanego poldk, wucja czy apta i w pomocą tychże
> usyskasz takei informacje i dalej beziesz mógł wykonać aktualizację.

Oczywiście chodzi o jeden z programów
	- poldek
	- wuch
	- apt-get
znajdujących się w pakietach o tej samej nazwie.
Tak tylko mówię, bo pytający mógłby mieć problemy z ich lokalizacją.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h