2.4+iptables

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Sob, 30 Mar 2002, 00:07:49 CET

Dnia Fri, Mar 29, 2002 at 11:50:06PM +0100 stanal u mych drzwi list od Grzesiek Sojka i rzekl:

> Oto skrypt:
[ciach]
Tych skryptow mozna uniknac uzywajac tree-firewall.
Jak na razie pakiet lezy w /dists/ra/test.
bardzo bym prosil o przetestowanie.

--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net