hmm, specs

Adam Gołębiowski adamg w wapnet.ko.pl
Nie, 31 Mar 2002, 20:23:13 CEST

Witam

  Tak sobie troche podlubalem przy specu do psybnc, i wydaje mi sie,
  ze go co nieco naprawilem. Teraz pytanie mam nastepujace, w jaki
  sposob powinienem go przekazac developerom pld? Jako diff do speca,
  plus dodatkowe latki?

  A co jesli stworzylbym speca dla innych pakietow?

  Wiem, ze to powinno pojsc na jakies pld-devel, ale poniewaz siedze
  na dialupie nie chcialbym sie zapisywac na dodatkowe listy tylko po
  to, aby zapytac o ta jedna rzecz. A poza tym, o ile sie niemyle, na
  tej liscie tez sieza developerzy.

--
Pozdrowienia,
 Adam                          mailto:adamg w wapnet.ko.pl