hmm, specs

Adam Gołębiowski adamg w wapnet.ko.pl
Nie, 31 Mar 2002, 21:59:05 CEST

Witaj Witek,

W Twoim liście datowanym 31 marca 2002 (20:59:25) można przeczytać:

> ... wymieniajac go od razu w formularzy o dostep RW do CVS, bedzie duzo
> latwiej

hm, aktualnie czekam na rozpatrzenie mojego wniosku dotyczacego
otrzymania dostepu RW do CVS. Ale przyznam szczerze, ze mam pewne
obawy, gdyz bedzie to moj pierwszy 'aktywny' kontakt z cvs, i to w
dodatku w tak duzym projekcie. Do tej pory byl to raczej bierny
kontakt (ograniczal sie do 'cvs -d :pserver:... checkout modul'). Mam
nadzieje, ze za duzo nie napsuje, o ile wogole dostane rw :)

--
Pozdrowienia,
 Adam                            mailto:adamg w wapnet.ko.pl