alsa i SB Live

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pią, 1 Lis 2002, 18:26:17 CET

Cześć
	Próbuję zmusić moją kartę SB Live, która ma następujące wyjścia/wejścia:
Stereo 1, Stereo 2, Microphone, Line In, żeby podawała sygnał także na
tylne głośniki. Mam zainstalowaną alsę 0.9 i udało mi się uruchomić
dźwięk czteropunktowy na innej pożyczonej karcie SB Live Value 5.1
poprzez wpisanie takich parametrów przy ładowaniu modułów:

options snd-emu10k1 index=0 id=SBLive extin=0x3fc3 extout=0x1fff

Niestety czego bym nie podawał przy mojej karcie (próbowałem na ślepo
różnych kombinacji podanych w dokumentacji do modułu), w tylnych
głośnikach słychać ciszę. Czy ktoś może ma taką samą kartę i mu działa?

Dzięki,
Tomek Grzejszczyk