"Naruszenie ochrony pamięci" podczas montowania cdromu

Quickest quickest w needforspeed.pl
Sob, 2 Lis 2002, 16:09:20 CET

On Sat, 2 Nov 2002 15:41:51 +0100 (CET)
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:

> Spróbuj:
> - wyłączyć albo zmienić rodzaj DMA w biosie
> - sprawdź kable

Są ok, sprawdziłem

> - zmienić ustawienie jednego z cd na ide-cd (znaczy tego dvd)

Zmieniłem ustawienie CD na ide-cd (zrobiłem tylko "options ide-cd ignore=hdd" ) i działa jak narazie ok, pomogło ;)
Tylko jeden minus, cdrecord widzi tylko jeden napęd. Nie da się tego jakoś obejść aby widział dwa ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
mailto: quickest w needforspeed.pl