"Naruszenie ochrony pamięci" podczas montowania cdromu

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 2 Lis 2002, 17:32:59 CET

On Sat, 2 Nov 2002, Quickest wrote:

> Zmieniłem ustawienie CD na ide-cd (zrobiłem tylko "options ide-cd
> ignore=hdd" ) i działa jak narazie ok, pomogło ;)
> Tylko jeden minus, cdrecord widzi tylko jeden napęd. Nie da się tego
> jakoś obejść aby widział dwa ?

troche nie rozumiem po co ma cdrecord widzieć ten dvd ;) Kopiować chcesz
"on the fly" czy jak ?

/usr/share/doc/cdrtools-*/README.ATAPI

btw: ustaw sobie zawijanie przed wysłaniem, bo mi konsole chce rozpieprzyć
;) (coś było już w tym wątku na ten temat, no nie? ;)

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> ]
[ LRU #164489 ICQ 8579586 --------------- ]