drugi mikrofon

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 4 Lis 2002, 10:50:51 CET

On Mon, 04 Nov 2002 10:39:57 +0100
Tomek Grzejszczyk <T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl> wrote:

> Czy tak ma być, że urządzenia USB podłącza się dopiero po starcie
> komputera? Może ktoś z działającym webcamem podeśle mi działającą
> konfigurację alsy z modules.conf.

Ja mam ciągle przypiętą kamerkę philipsa do kompa i mam alsę i dwie
karty dźwiękowe, nie używam jednak mikrofonu z kamery, tylko zwykłego
słuchawkowca bo lepsza jakoć dźwięku (brak szumu otoczenia).

tu jest kawałek z modules.conf
#--- Konfiguracja Dźwięku ---#
alias char-major-116 snd
alias char-major-14 soundcore

options snd major=116 cards_limit=2
options snd-emu10k1 extin=0x3fc3 extout=0x1fff

alias snd-card-0 snd-emu10k1
alias snd-card-1 snd-via82xx

alias sound-slot-0 snd-card-0
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss

alias sound-slot-1 snd-card-1
alias sound-service-1-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-1-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-1-12 snd-pcm-oss

alias /dev/dsp* snd-pcm-oss
alias /dev/mixer* snd-mixer-oss

#--- Konfiguracja kamery ---#
options pwc dev_hint=1 size=sif
post-install pwc insmod -f pwcx >/dev/null 2>&1

				Artur