gpm

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 4 Lis 2002, 21:27:02 CET

Dnia pon 4. listopad 2002 18:26, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
[...]
> Co bym nie wpisał to mi rozpieprza gpm. Wystarczy pare przełaczeń między
> konsolą, a X. optymalne wydaje się rozwiązanie exps2 + imps2, ale jak nie
> odpalę X, to mysz jebca pod konsolą dostaje. A jak odpalę X to się
> często wykłada. I bądź tu mądrym. Z mailing listy gpm dowiedziałem się
> tylko tyle, że śmieci zamiast kodu używają.
Ja się dorzucę z takim czymś. Mi mysz na nowym sprzęcie czasem głupieje, jak
mam wpisane w /etc/sysconfig/mouse ukreślenie ilości przycisków. Jak tego
nie wyspecyfikuję to wszystko jest OK (mysz Logitech radiowa OEM). Jak
podam ilość przycisków (3) to po wyjściu z X-ów gpm dostaje pierdolca (że
się tak wyrażę). U mnie chodzi na imps2 w gpm i X-ach.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537