mplayer

Jacek Rembisz jr178783 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 5 Lis 2002, 20:38:16 CET

On Sat, Nov 02, 2002 at 11:07:27PM +0100, Jacek Rzęsista wrote:
> Ja mam Celeron 850, Nvidia Riva TNT2M64 na driverze nvidia, a w

Ja mam PII 300 Mhz

> Najważniejsze jest tutaj vo=vx :-) I nie trafiłem jescze filmu w divx (nawet z
> dźwiękiem w AC3) który by mi się przycinał :-)

I również nie trafiłem. Taki procesor jest wystarczająco mocny by
zdekodować divx-a. Istotna jest karta graficzna. Ja mam Ati
i używam -vo fbdev:vidix oraz użyta rodzina kodeków. Miałem kiedyś
film dla którego zdekodowanie audio (windziany dll) zużywało więcej
mocy proca niż zdekodowanie strumienia video (musiałem go potraktować
mencoderem by uzyskać film z audio w mp3)

Pozdrawiam
Jacek