Gdzie się prawidłowo ustawia prędkość myszki w PLD ?

Wto, 5 Lis 2002, 23:49:53 CET

On Tuesday 05 November 2002 23:31, Adam Gorzkiewicz wrote:

> W ixach? - xset i.. wszystko jasne :>

No właśnie, najchętniej raz a dobrze. Dla gpm'a i xów w jednym miejscu.

BTW
w /etc/sysconfig/mouse

DEVICE=/dev/mouse

ma byc ustawiona na urządzenie myszy, czy też tak jak jest domyślnie, a root
robi dobry symlink z /dev/mouse ?
Czy też idea konfiguracji myszki jest jeszcze inna ?

TIA
--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright