mplayer

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Śro, 6 Lis 2002, 21:58:01 CET

On Tue, 5 Nov 2002, Jacek Rembisz wrote:

> zgadzam się, jakość przeskalowanego obrazu jest jednak dla mnie
> akceptowalna

wszystko zależy od jakości filmu. widziałem ładnie zrzucony ,,K-Pax'' na
2CD, który po skalowaniu wyglądał okropnie, a w oryginalnym rozmiarze
wyglądał tak, że czułem się, jakbym dvd oglądał (; ale to wszystko
pewnie zależy od widza.

> Jakoś nie wierzę, że prędkość jest identyczna. Niestety nie mam taraz na czy
> przeprowadzić testu. Choć różnica może istotnie nie być duża.

mplayer pokazuje takie samo obciążenie procesora wyświetlaniem przez xv
i sdl. w zasadzie więcej dowodów mi nie potrzeba.

pozdrawiam,
wojtek