Jak uruchomić ati.2 i radeon.2

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Czw, 7 Lis 2002, 10:18:20 CET

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Jakiej, skąd ją wziąść? Zaraz się będę żegnał z tą kartą a chciałbym się
> w końcu dowiedzieć czy jest sens taką kupować.
XFree86-Radeon9000.patch czy jakoś tak u nas w cvsie. Możliwe, że
w cvsie gatosa jest już to zrobione jak należy. Oczywiście gatos
DRI nie obsługuje.

> Ta... tyle że p.....ny unreal jest NVidia only :(
Bo używa S3TC - cuda, które jest opatentowane i stąd póki co niedostępne
w DRI.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux