Sendmail, DNS, IPV6 i inne takie...

Sławomir Stuglik slawek w icu.pl
Czw, 7 Lis 2002, 14:58:47 CET

Artur Frysiak wrote:

> A czy da się jakoś łatwo przetłumaczyć numery sieci IPX na adres email
> administratora ?

Kpij sobie Kpij :-/ Ja się tylko pytam.

Nie każdy jest "WIELKIM GURU", po prostu kiedys cos czytałem i w sumie
nie był
by to głupi pomysł gdyby obecne IPki były jakąs podklasą IPv6 ....
Ale może się myle.

Pozdrawiam
   Slawek

--
 Slawomir Maksymilian Stuglik     -=-     Registered Linux User: 118371
 SS6229-RIPE NetSol:SS25076  slawek at icu.com.pl  Gadu-Gadu ID: 137094