Jak uruchomić ati.2 i radeon.2

Czw, 7 Lis 2002, 18:04:24 CET

Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl> writes:

> Stary UT turnament nie wymaga tego czegos w karcie wiec jest szansa ze
> pojdzie na ati* (nie mam jak sprawdzic bo nie mam takiej karty).
Nie pójdzie ani na PLDowym ati ani ati.2. Żeby to ruszyło to potrzeba
DRI (choć może ruszy ale to tylko na softwarowym renderingu). Jak uzyskać
działające DRI już opisałem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux