Jak uruchomić ati.2 i radeon.2

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 7 Lis 2002, 19:17:52 CET

On Thu, Nov 07, 2002 at 06:58:13PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Stary, gwiżdżę na UT. Nie mam zamiaru wywalać dwóch tysięcy na upgrade
> sprzętu żeby grać w grę z przed HGW ilu lat.
Sprzed roku/półtora, więc się nie gorączkuj.
Pozatym (nie bedę się chwalić) sprzęt do grania w UT kosztował mnię
450 PLN. Kwestia posiadania znajomych co ciągle wymieniają bebechy.

Pozdrawiam
ps: slowo na H jest błędne Lepiej pisac Ch.
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"