DVD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 8 Lis 2002, 00:21:12 CET

Dnia czw 7. listopad 2002 23:20, Arkadiusz Chomicki napisał:
> Witam
>
> panowie
> czym odtwarzacie DVD pod linuxem z navigacja?
> bo ja znalazlem tylko xine
> ale ten dziala tak jak by byl w javie napisany
> strasznie slemazrnie
Mi na moim złomie działa znośnie. A złom jest taki, że nie jest w stanie za
bardzo płynnie DVD odtworzyć (K6-2 500) a przynajmniej mi się nie udało go
zmusić do płynnego odegrania filmu. Ale sama obsługa jest w porządku -
szybka.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537