DVD

Pawel P. Kaszynski pawel w euroitech.com
Pią, 8 Lis 2002, 10:13:26 CET

Dnia pią 8. listopad 2002 00:37, Arkadiusz Chomicki napisał:

> to dziwne
> bo ja na Athlonie 1G i 1.4 mam zacianie sie
> a obsluga wcale nie jest plynna
Płyta na chipsecie VIA? Mam DVD Creative x12, i Durona 750 i rwało się pod
wszytstkim (xine, mplayer i pod windzianym softem też). U kumpla ten sam DVD,
Celeron i płyta na BX - bez problemów. Upgrade firmware na DVD i rekomilacja
mplayera pod athlona (gcc 3.1) pomogła, ale dopiero jak wystartuję z singla.
		Paweł