1.0, 2.0 ?

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pią, 8 Lis 2002, 17:09:45 CET

On Thu, Nov 07, 2002 at 04:20:40PM +0100, Mateusz Korniak wrote:
> To już wogóle pieśń przyszłości :))) Na razie są katalogi :)
>
> Ogólnie rzecz biorąc ja kompletnie nie rozumiem po co ta zabawa z wydawaniem
> 1.0 :) w sumie każde kolejne iso jest tak samo dobre jak poprzednie ... a że
> jedno będzie się nazywac 1.0 ...  i tak chyba wszyscy jadą z poldka :)
beep...
niektorzy chca moc wrzucic cos do poldka i miec pewnosc ze przy jakims
upgradzie coś im się nie rozjedzie.. Jak na razie każdy większy upgrade
trzeba robić po przyjrzeniu się osobiście zmiaonom które zaszły w
pakiecie aby nie obudzić się z ręką w nocniku gdy kloczek rzucił na ftp
coś mocno devel co nie ma nawet prawa działać... (a to jest aktualnie w
pld norma).

W domu lub na jednym serwerku można sobie na takie coś pozwolić.. ale
gdy tych serwerków jest dziesięć.. odkręcanie konfiguracji jest zbyt
czasochłonne...

Andrzej