Gnome, KDE, etc...

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Sob, 9 Lis 2002, 02:09:36 CET

Dnia Sat, 9 Nov 2002 01:38:20 +0100
Michal Margula napisał(a):

>I teraz sobie tak myślę w którym kierunku teraz pójść - Gnome 2.0? Ale
>na jakim etapie zaawansowania to jest? Czy będę tam miał jakiś sensowny
>program do poczty, WWW i Gabbera? A może KDE 3.0? Tam jest psi,
>konverse, kmail, konqueror. Tylko czy KDE 3.0 będzie szybsze od Gnoma
>1.4?

Chyba szybsze zabardzo nie jest.. ale pracuje się wygodnie. (mam 700MHz
192mb).

Jest fajne... takie, hm, zintegrowane, działa od razu z paczek. Aczkolwiek
jak pewnie widzisz na pld-devel dążę do zbudowania GNOME2. Wydaje mi się
ładniejsze i wolę nautilusa + galeona iż konquerora. Wiem, że mogę używać
Galeona pod KDE ale.. no nie o to mi chodzi. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!