Gnome, KDE, etc...

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 9 Lis 2002, 02:48:59 CET

On Sat, 9 Nov 2002 01:38:20 +0100
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:

> I teraz sobie tak myślę w którym kierunku teraz pójść - Gnome 2.0? Ale
> na jakim etapie zaawansowania to jest? Czy będę tam miał jakiś

Gnome 2.0 już wyszło i jest ostatnią wersją stabilną, ale nie ma się co
oszukiwać, wyszła chyba po to by ludzie zaczęli portowac aplikacje pod
to środowisko. Tak naprwdę Gnome warto używać od wersji 2.2 (albo 2.1
jak nie boisz się niestabilności) ;-)

> sensowny program do poczty, WWW i Gabbera? A może KDE 3.0? Tam jest
> psi, konverse, kmail, konqueror. Tylko czy KDE 3.0 będzie szybsze od
> Gnoma 1.4?

Od gnome 1.4 napewno jest szybsze gnoem 2.x i to sporo bo czuć to od
samego początku pracy z nowym środowiskiem :-)

					Artur