1.0, 2.0 ?

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 9 Lis 2002, 09:31:10 CET

On Fri, 8 Nov 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:
> beep... niektorzy chca moc wrzucic cos do poldka i miec pewnosc ze przy
> jakims upgradzie coś im się nie rozjedzie.. Jak na razie każdy większy
> upgrade trzeba robić po przyjrzeniu się osobiście zmiaonom które zaszły
> w pakiecie aby nie obudzić się z ręką w nocniku gdy kloczek rzucił na
> ftp coś mocno devel co nie ma nawet prawa działać... (a to jest
> aktualnie w pld norma).
>
> W domu lub na jednym serwerku można sobie na takie coś pozwolić.. ale
> gdy tych serwerków jest dziesięć.. odkręcanie konfiguracji jest zbyt
> czasochłonne...

true, true...

Na zabawy w devel można sobie pozwolić, kiedy ma się pojedyńcze maszyny. I
to jeszcze takie, gdzie ewentualne problemy można na spokojnie odkręcać.

Normalnie jednak trzeba mieć minimalny poziom pewności, że upgrade nie
skończy się tysiącem telefonów: "Co ty k...a zrobiłeś??? Roz....ś nam całą
pracę!!".

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...