odładowywanie modułów

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 9 Lis 2002, 18:15:03 CET

On Saturday 09 of November 2002 17:54, Michal Moskal wrote:
> Tak, są. BSP ma opcję -K przy insmod, żeby to wyłączyć, ale jak
Co to jest BSP?

> zajrzałem w kod, to raczej nie ma to szans działać. Jeśli jest Ci to do
> czegoś niezbędnie potrzebne, to daj znać (Cc: please, żebym nie
> przegapił), i dorobię.
Nie, już działa jak trzeba po usunięciu odpowiednich wpisów z plików crona.
BTW, jak to właściwie ma działać? Moduły są ładowane->tworzenie plików
urządzeń->moduły nie są używane->więc są odładowywane->znikają pliki
urządzeń->chcę uzyskać dostęp do urządzenia->i co się powinno stać? Bo u mnie
po prostu nie było odpowiednich plików urządzeń. Chyba nie tak to ma działać?
Czy ten mechanizm jest przestosowany do devfs?

Tomek