Zagadka z dyskietkami

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 9 Lis 2002, 18:23:03 CET

On Sat, 9 Nov 2002 16:29:50 +0100 (CET)
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> wrote:

> Teraz napiszę że problem .... rozwiązałem! Do modemu ADSL-owego miałem
> starą kartę sieciową (slot ISA, karta SMC) chodzącą na module 'wd',
> zamieniłem na nową 8139 i problem jak ręką odjął, flopowi wróciło
> życie! Wygląda jakby moja płyta miała problemy z obsługą urządzeń na
> slocie ISA.:(

Ja bym rozumował tak: karta na ISA miała konflikt z kontrolerem
dyskietek i objawiało się tylko jak był załadowany dla niej moduł wd
czyli kiedy funkcjonowała. W init 1 sieci nie ma, więc nie ma modułu,
więc nie ma konfliktów ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)