odładowywanie modułów

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 9 Lis 2002, 18:28:50 CET

On Sat, Nov 09, 2002 at 06:15:03PM +0100, Tomasz Grobelny wrote:
> Co to jest BSP?

To ,,cudo'' co jest na initrd drukuje kolorowe napisy i ładuje moduły.

> Nie, już działa jak trzeba po usunięciu odpowiednich wpisów z plików crona.

This is not The Right Way (tm). Ale co tam ;)

> BTW, jak to właściwie ma działać? Moduły są ładowane->tworzenie plików
> urządzeń->moduły nie są używane->więc są odładowywane->znikają pliki
> urządzeń->chcę uzyskać dostęp do urządzenia->i co się powinno stać? Bo u mnie
> po prostu nie było odpowiednich plików urządzeń. Chyba nie tak to ma działać?
> Czy ten mechanizm jest przestosowany do devfs?

Jakiś program chce użyć /dev/sound/dsp, kernel zatrzymuje program, mówi
o tym devfsd, ładowany jest odpowiedni moduł, kernel puszcze program.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h