Gnome, KDE, etc...

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Sob, 9 Lis 2002, 21:30:17 CET

Dnia Sat, 9 Nov 2002 14:53:38 +0100
Michal Margula napisał(a):

>A jak ze stabilnością?

Nie narzekam, co prawda nie wykorzystuję tego na maksa, jest dla mnie jakby
"awaryjnym" desktopem bo GNOME2 jak nie maiłem tak nie mam..  :/

Ogólnie jest dobrze. Czasami, bardzo rzadko wyskoczy coś a'la windows, czyli
nie wiesz co się stało i czemu  ;) Ale bardzo rzadko. Kiedyś miałem problem
z kickerem sypiącym sie przy uruchamianiu, ale po wypoldkowaniu już było
dobrze i jest nadal.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!