jajko 2.4 i power off (by³o: Gdzie znik³o 200MB pamiêci?)

Grzegorz Doliñski grzegorz w kobra.lm.pl
Nie, 10 Lis 2002, 21:15:40 CET

>Hmm... mi siê sam nie wy³±cza, dopiero jak go ³adnie shutdown -h
>poproszê... No ale jak chcesz ¿eby siê sam wy³±cza³, co jaki¶ czas to
>np, taki skrypcik do crona, jak znalaz³:
Wyg³upiasz siê czy nie rozumiesz pytania?!

Mam podobny problem. Gdy uruchomiê jajko z parametrem "apm=off" zamykanie
systemu koñczy siê komunikatem "Power off", ale to ja muszê nacisn±æ na
guziczek. Komputer sam siê wy³±czy gdy wy³±czê ACPI i uruchomiê APM. Czy
opisane zachowanie siê systemu to regu³a, czy te¿ to ja mam problem z
p³yt± g³ówn±?

Pozdrawiam

Grzegorz
--

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl