jajko 2.4 i power off (by³o: Gdzie znik³o 200MB pamiêci?)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 10 Lis 2002, 21:21:13 CET

On Sun, 10 Nov 2002 21:15:40 +0100 (CET)
Grzegorz Doliñski <grzegorz w kobra.lm.pl> wrote:

> Wyg³upiasz siê czy nie rozumiesz pytania?!

Chmmm, powiedzmy, ¿e pytanie nie by³o precyzyjnie sformu³owane ;)

> Mam podobny problem. Gdy uruchomiê jajko z parametrem "apm=off"
> zamykanie systemu koñczy siê komunikatem "Power off", ale to ja muszê
> nacisn±æ na guziczek. Komputer sam siê wy³±czy gdy wy³±czê ACPI i
> uruchomiê APM. Czy opisane zachowanie siê systemu to regu³a, czy te¿
> to ja mam problem z p³yt± g³ówn±?

Je¿eli masz jajko z ACPI to nie ³aduj apm tylko ospm_system i wszystko
bêdzie OK.

				Artur

--
Zawsze kiedy jest problem, jest jakie¶ rozwi±zanie;
 zatem je¶li nie ma rozwi±zania, nie ma problemu.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl