DVD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 12 Lis 2002, 10:57:56 CET

Dnia pon 11. listopad 2002 18:19, HUNTER napisał:
[...]
> Mi swego czasu DVD plynnie chodzil na cel433 w 488 + GeForce256DDR pod
> win98. Pod linuxem nigdy nie puszczalem DVD. A musze sprawdzic, tylko
> nie wiem czy pod Knoppix'em jest cos do DVD (a zapewne jest). Niestety
> u siebie nie mam juz dvd, a knoppix to bezdyskowa dystrybucja, rusza z
> CD i jest calkiem przyjemna, polecam przetestowac.
Zasadniczo architektura chipsetu VIA MVP3 nie jest najlepsza i przepustowość
pamięci również. No i, niestety, koprocesor K6-2 nie za bardzo nadąża za
koprocesorem Celeronów. Dlatego nie miałeś z tym problemów. Dodatkowo ja
mam tylko TNT2 M64 (AGP).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537