domyślny terminal gnome

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Wto, 12 Lis 2002, 16:49:17 CET

Czołem,

Takie pytanie, na początek: Czy tylko u mnie nie działa
default-application-properties-capplet (11)? - to jest całkiem możliwe,
bo zauważyłem problemy z cachem na płycie (wyłączyłem go i problemy z 11
zniknęły, za wyjątkiem tego jednego; Ciekawe, że spowolnienie jest tak
niewielkie, że nawet gnoma można używać - nie ma to jak stare i586
i 64MB ram ;)

Jak ustawić domyślny terminal gnome na aterma nie używając powyższej
aplikacji? Chcę, żeby mi się mutt wybrany z menu właśnie w tym terminalu
uruchamiał.

Pozdrawiam,
Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|