dhcp klient (dhcpcd)

ja pieldi w skrzynka.pl
Wto, 12 Lis 2002, 20:18:05 CET

On Tue, Nov 12, 2002 at 07:20:30PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
[...]
> Ja mialem lepsza metode ;) jak root byl na ext2: chattr +i /etc/resolv.conf.
> Tego skrypt od dhcp nie tknie.
>
> M.
>
> PS. A przydaloby sie moc i tak z poziomu rc-scripts wylaczyc
> grzebanie po plikach przez dhcp.

Hmm... a nie da się? Jeśli to działa jak piszą w manualu, to pewnie
wystarczy dodać stosowne opcje w DHCP_OPTIONS (o ile to działa ;>):

       -R     Prevents dhcpcd from replacing existing /etc/resolv.conf file.

       -Y     Prevents  dhcpcd  from  replacing  existing  /etc/yp.conf  file.
              Domainname is not updated unless -D is specified.

       -N     Prevents dhcpcd from replacing existing /etc/ntp.conf file.

> -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w kernel.pl	== |-

j.