I co z PLD 1.0

Wto, 12 Lis 2002, 22:41:50 CET

On Tue, 12 Nov 2002, Michał J. Podyma wrote:
[..]

> mam rozumiec ze podgrzewasz atmosfere ;)

Nie .. odpowiadam na pytanie :)

kloczek
PS. Na builderach tłucze sie jeszcze kilka pakeitów kde*. Przed chwilą
poprawiłem jeeszcze mailmana bazujać na raporcie byka jaki był zgłoszony
dzisiaj na bugs.pld.org.pl no i .. to co juz jest na builderac
skolejkowane dobrze żeby się jednak pzremieliło i żeby zostało włączone do
1.0. Czyli że 1.0 jednak wyjdzie jutro (niecałe 1.5h to już za mało żeby
to dokończyć .. samo pzregenerowanie iso zajmuje z godzinę). Czyli albo
późno w nocy albo jutro z samego rana.