Bootowanie plytki PLD BASE

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 13 Lis 2002, 07:13:26 CET

On Wed, 13 Nov 2002 01:22:20 +0100
Bartłomiej Kostecki <barkoz w uznam.net.pl> wrote:

> Wypalilem najnowsze pld-i686-base.iso i mam problemik - nie bootuje
> sie.. I teraz nie wiem co jest nie tak, czy trzeba jakos specjalnie
> wypalac plyte zeby byla bootowalna ? Ja odpalilem xcdroast, i nagralem
> pld-i686-base.iso jak zwykle nagrywa sie pliki... Czy moze to wina
> tego ze CDROMa mam na secondary slave (?!?)

Kchm, no IMHO plik pld-686-base.iso nie jest żadanym plikiem systemowm,
płytki bootującej CD nie nagrywa się tak jak dyskietki, to jest obraz
ISO i tak też należy go potraktować przy nagrywaniu: Tworzenie CD ->
Zapis ścieżek -> po prawej stronie zakładka układ ścieżek i wybrać z
tamtąd obraz do wypalenia (musi być w miejscu widocznym przez xcdroast)
-> zaakceptuj układ ścieżek -> zapisz ścieżki. Albo prościej:

cdrecord dev=0,0,0 speed=12 -v -eject -data pld-686-base.iso

Po szczegóły opcji cdrecorda odsyłam do manuala

				Artur