login segfault

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Śro, 13 Lis 2002, 16:17:52 CET

On Wed, Nov 13, 2002 at 13:21:02 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Było jakieś uszkodzenia. Jakie to już nie wiadomo. Skoro po reinstalcji
> wszystkio wróciło do normy to znaczy się, że owo uszkodzenia nastąpiło już
> po instalacji czyli w trakcie eksploatacji systemu.
I tutaj jest wlasnie zagwozdka. System byl postawiony 3 tygodnie temu,
od tego czasu nie bylo _zadnych_ problemow. System za kazdym razem
zamykany prawidlowo (desktop), dysk twardy bez uszkodzen, z
kontrolerem nie bylo dotychczas klopotow. Wszystkie pakiety z PLD,
zadnej kontrabandy. Dwa logowania prawidlowe, trzecie - awaria.
No nic. Jak mi sie to powtorzy, to najpierw zrobie strace, a potem
bede sie spieszyl :)

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?