Problemy z webminem

k_dendra@o2.pl k_dendra w o2.pl
Śro, 13 Lis 2002, 16:34:30 CET

Ave!
Mam postawić serwerek lamerom i życzą sobie czegoś prostego. Padło na
webmin. (Pomyślałem sobie, że uruchomię na nim dodawanie kont, do
czegoś poważniejszego pewnie będę tam jeździł, o ile oczywiście nie
da się czegoś zdalnie załatwić).
Problem polega na czymś innym.
Zassałem Webmina z supported i po lekkich oporach zainicjalizowałem.
Niestety kolejnego etapu już nie przeskoczyłem.
Utknąłem na:
[root w dns webmin]# /etc/rc.d/init.d/webmin start
Uruchamianie uslugi webmin.........................................[
ZROBIONE ]
[root w dns webmin]# /etc/rc.d/init.d/webmin status
webmin zabity ale podsystem zablokowany

Jedyne wpisy jakie znalazłem logach są typu:
lis 13 14:19:17 dns webmin: miniserv.pl shutdown  succeeded

Jakieś pomysły? Bo nie bardzo wiem czego szukać..

Pozdroofka
Xyo