ALSA i VIA 82C686

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Śro, 13 Lis 2002, 22:44:48 CET

Cześć!

Mam już prawie wszystko co mi do szczęscia potrzebne, zapragnąłem dźwięku.
Mam na płycie VIA 82C686B. Jajko 2.4.19_2. Zainstalowałem alse. Moduły
ładują się bez błędu, ale alsa-utils zgodnie twierdzą, ze "No soundcards
found". Nie wiem co wpisać do /etc/asound.
Pmocy. Proszę.

Grzegorz
--