co z 1.0?

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 13 Lis 2002, 23:08:29 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie wiem czy należy się wstydzić za to, że chce się zrobić tyle ile się
> potrafi i może ..
> Jeżeli uważasz, że to złe podejście to jest mi przykro .. że nie rozumiesz
> jeszcze o co tu chodzi.

Cóż, wiele ludzi pisze, że podejście deweloperów PLD jest zupełnie niepoważne.
Teraz widzę co mają na myśli. Jeśli kolejną obsuwę wydania 1.0 kwituje się
tekstem "skarge napisz, albo od razu do dzielnicowego idź.", to rzeczywście
nie rozumiem o co chodzi.

bart
--
"Chopin w 1839 roku przebywał na Majorce wraz ze swoim przyjacielem,
  znanym pisarzem George'em Sandem" (c) PAP & Gazeta Wyborcza