Pakiety do KDE

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 14 Lis 2002, 11:47:17 CET

Dnia czw 14. listopad 2002 11:38, Michał Dawid Listowski napisał:
> Jakie pakiety sa potrzebne do uruchomienia KDE ? Chcialbym zainstalowac
> pelne srodowisko kde ale nie wiem jakie pakiety sa do tego potrzebne.
Ja mam tak:

<11:43:37> ed w geralt:~$ rpm -qa | grep kde | sort
arts-kde-3.0.4-5
kdeaddons-noatun-3.0.4-2
kdeartwork-screensavers-3.0.4-1
kdebase-3.0.4-9
kdebase-screensavers-3.0.4-9
kdegames-3.0.4-5
kdegames-carddecks-3.0.4-5
kdegames-kpat-3.0.4-5
kdegraphics-3.0.4-2
kdegraphics-kghostview-3.0.4-2
kdegraphics-ksnapshot-3.0.4-2
kdegraphics-kview-3.0.4-2
kdelibs-3.0.4-5
kdelibs-devel-3.0.4-5
kdemultimedia-3.0.4-3
kdemultimedia-arts-3.0.4-3
kdemultimedia-kmix-3.0.4-3
kdemultimedia-kscd-3.0.4-3
kdemultimedia-mpeglib-3.0.4-3
kdemultimedia-noatun-3.0.4-3
kdenetwork-3.0.4-6
kdenetwork-kmail-3.0.4-6
kdenetwork-knode-3.0.4-6
kde-sdscreen-default-3.0.4-9
kde-splash-keramik-1-2
kde-theme-acqua-1-4.5
kde-theme-mosfet-liquid-0.9.5-4
kdeutils-ark-3.0.4-3
kdeutils-kcalc-3.0.4-3
kdeutils-kcharselect-3.0.4-3
kdeutils-klpq-3.0.4-3

Do tego będzie potrzebny jeszcze pewnie arts i inne dodatki. Przy instalacji
Ci wypisze (a jak poldkiem, to sam doinstaluje). Część z tych rzeczy, które
mam zainstalowane, nie jest niezbędna (np. pakiety kdemultimeda-*,
kdegraphics-*, kdeutils-* czy kdegames-*) i oczywiście możesz je pominąć -
według życzenia.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537